Wednesday, June 15, 2016

Jom Kumpul Watson's VIP Points Dengan Pure Beauty

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Erm siapa yang pernah bukak website WOOP (A Community of Women with Opinion) mesti tau pasal yang nak complete daily mission dan big mission. So, baru hari ni aku buka WOOP setelah sekian lama aku tak buka. Since join WOOP pada 22 Januari tahun ini, aku dah redeem 3X gift dari dorang. Aku redeem Colgate. Memang sampai dan aku sangat happy. Sapa tak suka barang free kan. Daily mission dan big mission dia bukan susah mana pun. So, kalo korang masih belum daftar dengan WOOP, daftarlah sekarang sebab korang bukan keluar modal sesen pun. Malahan dorang bagi hadiah lagi. Best!

*Klik Sini* 
(Sila Klik Gambar Untuk Daftar)
  
 
(Klik gambar untuk kasi besar)
 
Ini points terkini. Kalo dijumlahkan kesemuanya, points terkumpul adalah sebanyak 1055 points. Aku dah gunakan 750 points untuk redeem gift hari tu. Aku redeem 3X gift berupa Colgate. Setiap kali redeem tolak 250 points.

So, 08 Jun baru-baru ni, bila aku buka WOOP, dorang ada buat promosi tentang Pure Beauty ni. Lepas tu seperti biasa nak kena completekan daily mission. Dalam daily mission tu ada link untuk completekan pula missions yang terdapat dalam Pure Beauty. Rewards dia, korang boleh transfer points dari Pure Beauty ke dalam Kad VIP Watson's korang. Best kan?

*Klik Sini* 
 (Sila Klik Gambar Untuk Daftar Pure Beauty)

Kalo korang tengok, dekat dalam gambar tu aku dah kumpul 1600 points. Tapi, sebelum ni aku dah transfer 1000 points ke dalam Kad VIP Watson's aku. Bermakna aku dah kumpul 2600 points setakat ini. Acaner? Bila korang dah register dan start daily & big mission, korang akan taulah nanti. Tak bestlah kalo aku cerita semua kan. Tak adventure hehehe...Korang kene juga daftar dan rasakan sendiri keseronokan menyelesaikan daily mission dan big mission. Aku dah. Siap masuk FB lagi kot.


Selain dari itu, ada lagi benda paling surprise yang aku dapat. Hewhew...kalo korang tengok, korang pun mesti eksaited. Aku tengah eksaited menunggu ni hewhewhew~~~

Tadaaa~~

Eksaited kan? Kan? Kan? hewhewhew...So, apa korang tunggu lagi. Pergi register WOOP dan Pure Beauty sekarang. Sekarang!