Wednesday, March 2, 2016

Quickest Update!

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Last entry pada 25.02.2016. Bermakna dah 5 hari aku tak update apa-apa. Malam kelmarin, aku kena cherry berry teruk ya ampun sampai jam 4.50 pagi tak dapat tido. Natijahnya, aku jadi lemas selemas lautan. Anak-anak pun Mr. AIL yang hantar pegi sekolah. Padahal aku dah mesej dekat cikgu Eda bagitau yang anak-anak tak dapat pergi sekolah. Tup-tup, dah ada di sekolah. Mesti cikgu Eda pelik kan hahaha...

 Dan, aku dah mesej boss bagitau aku kena cherry berry. Aku kata kalo aku larat nak ke spital or klinik, aku amik MC la. Tapi, kalo tak larat, aku ambil cuti rehat je la. Tapi, aku baru teringat, ini hari pertama aku ambil cuti untuk tahun ini. Cuti ada berbaki 24 hari lagi. So, tolak 1 hari tinggal 23 hari lagi. Ok la. Amik cuti je la. Ahakzzz...

Hari ini. Bila aku buka blog dan tengok bahagian shoutbox, ramai yang ajak join segmen. In Shaa Allah, jika ada kelapangan aku akan join jugak. Hari ini pun aku terus buka website opis untuk siapkan laporan yang perlu dihantar sebelum 03hb which means esok la ye. So, hari ini kompom aku sibuk memanjang.

Baik, itu sahaja part membebel pada kali ini. Nanti sambung lagi ye.

Mode busy in on!

No comments: