Friday, February 12, 2016

Hari Jumaat : Hari Kurang Produktif

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Katenye kurang produktif. Itu nak kata 2 jam yang tadi. Macam tau-tau je aku nak jadi kurang produktif, tetiba banyak la pulak customer nak jumpa ai yang gojeslicious hini hahaha...Tak jadi nak update entri.

Hari ni cuma buat pendaftaran pencari kerja dekat website-website yang berkaitan sambil-sambil bagi kaunseling kerjaya sikit-sikit dengan para calon pencari kerja. Ye la daripada aku jadi tak produktif, lebih baik aku membebel dekat dorang kan hehehe...


Ini gambar mejaku yang semalam punya. Yang hari ini tak payah tengok la. Lagi serabut dari gambar ini. Aku pun malas nak gambar. Malas. Sangat.

Ok. Sekejap lagi aku nak join giveaway lagi la. Dah buat dah tapi belum publish dek kerana katenye kurang produktif tadi kan ahahaha...

Kbai!

No comments: