Friday, February 12, 2016

BW : Selesai BW ke 70 buah blog dalam tempoh dua hari

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Fuhhh! Masak jugak nak berbalas BW ke 70 buah blog dalam tempoh dua hari. Itu baru dari satu segmen je. Banyak lagi segmen lain yang aku belum pun membalas BW kepada semua peserta yang terlibat huhuhu...Jangan kecam daku ye~~~

Selain itu, dengan segala rasminya aku telah install Chat Box dekat blog aku dan aku ada buat beberapa perubahan sikit dekat footer blog. Lepas tu aku dah buang mana-mana yang aku rasakan tak perlu hehehe...Cuma sekarang ni aku masih mencari tutorial tentang macam mana nak buat blog archive tu jadi scroll-scroll tu. Almaklumlah akak ni sekarang dah veteran. Skill Ramsey tu sedikit sebanyak hilang sebab selalu tertelan semut hahaha...

See...teng tedeeennnggg~~~

Ada cadangan lagi tak untuk ringankan blog aku ni? Ada lagi yang perlu dibuang tak? Huhuhu...daku macam nak tukar header tapi...takde idea la nak tukar macam mana...Ada ke yang nak sponsor daku buatkan header free ehehehe...

Macam banyak je nak tukar dekat blog ni...hurm!

5 comments:

Abam Kie said...

Wow! Rajinnya akak blogwalking intensif! Paling byk sy leh buat 20 blog sehari je. Tahniah akak!

She Is Farahain said...

comeell lahh blog awakk veryy the pink pink . ain suka :)

Unknown said...

wah banyak nyer sampai 70. termasuk lah blog mamamyja sekali eh.
hehehe... all the best thanks follow.

Just said...

Haluu.. limpas sini dari KP.. heheheh

Just said...

Haluu.. limpas sini dari KP.. heheheh..