Friday, January 15, 2016

Done Job For This Week!

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Seriously aku puashati sebab semua tugasan selesai dalam minggu ni. Antaranya ialah :-

1. Kemaskini fail + data di dalam portal
2. Membuat permohonan kemudahan tambang mengunjungi wilayah asal
3. Menyenaraikan Calon bagi jawatan PSH Gred 41

Korang masih tertanya-tanya kan aku ni kerja sebagai apa? Jawatan aku adalah sebagai Pembantu Perhubungan Perusahaan. Pegi cek Portal Rasmi SPA sekarang untuk tengok deskripsi tugas sebagai PPP ni.

By the way, sebelum bercuti untuk esok hari dan hari Ahad, meh aku sharekan view dekat workstation aku dulu mehmehmeh~~~

Fail pink gitewww...yang keratan akhbar tu ada muka aku tau haaa jangan tak tau...


 Decoration yang tak seberapa nak deco...kalo Eric nampak ni mesti dia adui ter berrr...


  
Kasut berlambak di bawah meja tapi selipar tu jugak menjadi poojaan hatikuhhh

Poyos je hahaha...ada aku kesah kata Mak Jemah. Well, itu sahaja sharing pada hari ini. Selamat berhujung minggu yu gaiz ye. Jumpa lagi minggu depan. *(Sebab Sabtu Ahad aku tak post apa-apa entri demi quality time with family)*

No comments: