Tuesday, March 4, 2014

Suara Yang Tidak Terdengarkan

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Pernahkah anda merasakan dalam kehidupan harian anda yang kelihatan normal, suara anda hampir-hampir tidak didengari?

Atau perkara ini berlaku pada setiap hari?

Anyone?

Sebenarnya aku emosi bila tengok video klip lagu Ning Baizura - Bukan Wanita Sempurna. Dan lagi aku teremosi selepas tengok movie Mama kemarin. Emosi terbawa-bawa sehingga ke hari ini. Hebak bukan hahaha...

Kawan aku cakap, aku kalo x meroyan sehari memang x sah. Tu kawan aku cakap la. Tapi, aku meroyan aku x cakap directly dari mulut, aku luahkan perasaan secara menulis. Tulislah di mana-manapun, fb, wechat, blog dan lain-lain. Boleh jadi aku menulis di cebisan kertas recycle, pastu aku buang. Release jugak tension hahaha...

Anyhow, aku mau share lirik lagu Ning tu...video klipnya tu kan bikin kesian...Ning dapat suami yang gay hewhew...

Hati diam membisu
Menduga mencari tahu
Ada apakah denganmu

Hati makin curiga
Mendengar sebuah cerita
Ada apa kau dengannya

Aku bukan wanita sempurna
Aku pastilah ada kurangnya
Tapi ku setia
Tak mencuba ke lain hati

Aku merasa dia curang
Aku merasa ditiadakan
Aku sakit hati
Sakitnya setengah mati
Jangan anggap cintaku tiada

Pssst : lagu ni tiba-tiba aku suka sebab dia OST drama Romi Cinta Julia :D

No comments: