Thursday, January 30, 2014

Rasa Ini Siapa Tau


Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Tiba-tiba terflashback lagu Judika - Aku Yang Tersakiti oh miau...

Urghhh!!!

Nyebelin!!! Aku mau pinjam sajak si Cinta dalam Ada Apa Dengan Cinta

Ku lari ke hutan 
Kemudian menyanyiku
Ku lari ke pantai 
Kemudian teriakku
Sepi..sepi dan sendiri aku benci

Aku mahu bingar…aku mahu di pasar
Bosan aku dengan penat
Dan enyah saja kau pekat
Seperti berjelaga jika ku sendiri

Pecahkan saja gelasnya 
Biar ramai..biar mengaduh sampai gaduh
Aihh..ada malaikat menyulam jaring labah-labah belang
Di tembok keraton putih
Kenapa tak goyangkan saja locengnya 
Biar terdera
Atau aku harus lari ke hutan
Belok ke pantai?


Pssst : emo x tentu pasal sebab bukan pasal period...sebab x tidur malam!


No comments: