Thursday, November 7, 2013

Entri Bergambar Saja

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!


Hari ni aku macam malas. Entah kenapa. Marilah tengok apalah ceritanya entri bergambar kali ini.




Tadaaa!!! Ya itu memang aku. Despite the chubby cheeks, i am still gojes hahaha...ya gambar ini aku kopipes dari Instagram aku...masa ni aku kena attend ke RTM Limbang untuk diwawancara berkenaan Program Penempatan Pekerjaan 3P Azam Kerja Bahagian Limbang dan Lawas 2013 yang sudahpun berlangsung pada 02 November yang lepas.

Aku sangat eksaited time ni. Tapi dalam gambar muka gabra hahaha...gabra tu. Mujur DJ nya sangat bagus. Dan mujur aku ada draf skrip temubual yang aku dapat dari rakan sekerja di PTK Lawas. TQ.

Hahaha...itu saja setakat ini. Aku masih menderita sakit kepala. Sekian terima kasih.

Pssst : weng2x...


No comments: