Thursday, October 31, 2013

Jasad di bumi otak ke lain...how???

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Aku fikir macam-macam sekarang ni. sakit otak. Tapi sapa suh bodoh fikir yang bukan-bukan. Kan makan diri sendiri. Makan dalam wooo...terasa macam kebodohan yang dirancang.

Aku kenapa ni sejak akhir-akhir ni emo x tentu pasal? Bukan period pun. Takkan pernahnya period selagi aku masih amalkan suntikan perancang keluarga. Hampir setahun sudah x period. Jimat duit. X perlu beli pad. Pantiliner saja. Atau mungkin sepatutnya masa ini aku perlu period tapi hormon terganggu gugat makanya emosi berubah-ubah.

Aku kalut, kabut, buntu. Kenapa aku mesti memikirkan benda yang menyakitkan jantung? Yang susah diri sendiri. Konon just let go...let go mu la. Ingat ini punya stress macam kau susah mau birrak ka? Ini jenis punya stress jenis yang kalah-kalah fikir tentang masalah negara. Terus terang aku cakap kau. Iyaaa...betul...

Apa-apapun rasanya syaitonnirojim berjaya menghasut aku. Astaghfirullahulazim...aku wajib beristighfar. Betapa selama ini aku sering melupakanNYA. Ya Allah ampunkan dosa hambaMU ini. Hamba khilaf. Hamba cuma seorang hamba yang hina. Hamba sangat kerdil di sisiMU Ya Allah...bantulah hambaMU ini...tetapkanlah keimananku Ya Allah...sesungguhnya aku berdosa kepadaMU Ya Allah...ampunkan aku...

Pssst : jiwa yang sakit perlu diubati segera. Sekarang si Chang2 demam. Demam mau naik usia esok jam 1201am...esok dia genap 2 tahun...yay!!!Alhamdulillah...anakku dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki...aminnn...

No comments: