Tuesday, September 24, 2013

Aku dan blog...kenapa?


Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Sebelum tu, aku ingin bagitau...aku sangatlah sengsara menahan tawa selepas menerima sms dari kawan baik aku iaitu Kichie...boleh-bolehnya dia sms aku perkataan ini "Samkaulokyipatman" hahahaha...kureng punya kawan baik...natijahnya aku sekarang ni kesengsaraan menahan ketawa sebabnya sekarang ni di opis sangatlah sunyi sepi...semua orang buat keja sendiri tanpa bunyi...nanti semua orang akan terkejut sakan kalo tiba-tiba aku mengilai x tentu hala gara-gara sms yang aku dapat tu hahahaha...tolonglah!!!aku x boleh berhenti ketawa...bahuku terhinggut-hinggut sudah ni gara-gara menahan...aduh!!!

Ok...berbalik kepada tajuk entri...aku dan blog...kenapa?

Kenapalah juga aku dengan blog ni? Ada masalahkah? Hehehe sebenarnya tiada juga apa-apa...cuma sekarang ni aku rasa aku banyak luangkan masa berbelog dan blogwalking...dan aku rasa aku sudah aktif semula di dunia blog...wah, betapa aku sangat rindukan saat aku masih aktif di dunia blog beberapa tahun lalu...aktiflah sangat!!! (mata di atas, tangan ke bahu) hahahaha...

Errr...sebenarnya aku tulis ni sebab mengelak dari mengantuk di tempat kerja...biarpun sebenarnya aku boleh jerrr menaip tanpa tengok keyboard...tapi aku bukan keyboard warrior k...xda kena mengena sama sekali ka, dua kali ka...berkali-kali ka...xda sama sekali ok...hahaha...merepek jerrr ni...

Pssst : kalau hati sakit, buat apa layan sakit hati? Better cari benda-benda cute or lawak untuk kita senangkan hati yang sakit...peace yooo!!!

No comments: