Thursday, September 8, 2011

Yaaaa syukur alhamdulillah...:)

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Bahagia bahagia...syukur alhamdulillah...sehingga ke hari ni Tuhan masih panjangkan usiaku untuk bersama kamurang semua untuk share berita gembira ni...sepatutnya dari kemarin lagi aku bagitau tapi kemarin aku telampau eksaited...jadi hari ni reda sudah la eksaited itu hehehe...

Mesti kamurang tertanya2 atau perasanku saja yang bepikir yang kamurang tertanya2 kan...wakakaka...syok sendiri la aku ni nye punnn...

Ok xmo suspen2...kemarin aku dapat berita gembira...aku sudah LULUS exam kpsl...ingat kan dulu aku pernah post sal exam ni...rasa malas lak mo simpan link...tapi simpan jak la...KELIK SINI kalo mo baca post sal exam tu ngehehehe...

Dan kurang dari 24 jam...xlama lagi meningkat la usia...(tuanya aku wakakaka)...haish...syukur la Tuhan masih izinkan aku untuk hidup...astaghfirullah...

Ok...hari ni mood raya masih terasa...staf di opis ni x putus2 membawa juadah raya...terima kasih...sebab menyebabkan aku kenyang x hengat dunia wakakaka...

pssst : baju makin sendat...sapa suruh pelahap!!!

No comments: