Tuesday, July 19, 2011

Lately

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Sejak beberapa post yang lalu aku jarang post entri bergambar...entah kenapa aku lagi suka hanya kata2 yang mengucapkan segala2nya...ya...sejak akhir2 ni aku rasakan hidup aku menjadi upside down...ataukah disebabkan aku yang senang menjadi stress???

Ya lewat kebelakangan ini banyak perkara yang memaksa aku berfikir dan terus berfikir...apa kenapa mengapa...semua persoalan ini menghantui kepala otakku dan menyebabkan aku semakin serabut...

Rasanya aku sudah dapat jawapannya tetapi mungkin aku sendiri in denial...tidak mau mengakuinya...entahlah...egoku memakan diri rasanya...

Rasanya...mungkin...entah...ini antara jawapan2 yang selalu bermain dibenakku...kan itu berbunyi egois...egois kan aku???What say u???Please jujurlah dengan aku...

Pssst : Tuesday blues...

No comments: