Friday, June 3, 2011

Kembali beraksi setelah 2 minggu lebih menyepi...chewahhh!!!

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Sori guys and girls sebab lama x hapdet hapa2...memandangkan 2 minggu lepas aku bz manjang...mana bz dengan keja, bz mo study untuk exam...dan alhamdulillah semua soalan exam dapat dijawab dengan jayanya...hahaha...doakan aku lulus dengan jayanya ya hehehe...

Len cerita...aku ada 2 story yang belum terpublish2 dari hari tu...sekarang langsung xda idea mo cerita sal apa cumanya aku mo bagi kamu tengok gambar jak la...lepas aku exam hari tu sempat la berjalan2 cuci mata di centre point kk bersama kakak no.2 dan anak2nya hehehe...then seperti yang aku harapkan aku sempat jugak berjumpa dengan bestie aku di sana...kamu enjoy la gambar2 ni...x banyak...errr banyak sebenarnya tapi aku masih di landa mood malas mengedit gambar...hehehe...so mari kita enjoy!!!

Me and the anakbuahs~~~


Mama budak dan anaks...


Me and the bestie...chomel kannn~~~

Actually 2hari ber'exam' tu aku memang banyak kuar...ya la exam paper 1 tu berapa jam la sangat...2 jam setengah jak pun...dari jam 9.00am - 11.30am...lepas exam terus balik bilik...pastu gi cp jenjalan sama anakbuah...tapi entah kenapa tiba2 la plak perut meragam...masuk angin la segala bagai...tu yang jadi xda mood mo berjalan2...muka pun monyok...mood amik gambar pun xda...mula2 plan mo gi 1Borneo tapi bila sudah sakit perut jadi malas la plak...

Then hari kedua (Jumaat), exam start jam 8.30 am-11.00am...masih lagi sakit perut...kepala pun start la meragam jugak...time2 jawab paper tu rasa cam mo jak hentak di dinding...mujur idea datang mencurah2 time tu...tapi tu la terganggu sikit sebab sakit kepala...haish macam2...

Tapi yang sedihnya anakbuah aku sorang, c Bibi x sempat jumpa aku sebab hari Jumaat tu dia baru mo turun KK dari Keningau ikut aunty dia...sampai menangis budak tu bila kami bercakap dalam telefon...kebetulan hari Khamis tu dorang ada exam jugak...lagian budak tu akan menghadapi spm tahun ni...sebab dorang bertolak lambat dari sana...kami pulak sudah dalam perjalanan balik ke Sandakan time tu...tapi xpalah...raya nanti boleh jumpa jugak kan...aku feature kan la gambar dia dekat sini hehehe...

Yeahhh the Bibi hehehe...

Sori la...time tu aku bukan on vacation...pergi dan balik tu pun guna kenderaan pejabat...so memang kena ikut pegawai la...next time aku cuti ramai2 kita balik kampung di Beaufort...rumah nenek sebelah bapa...

pssst : rindu mo balik kampung di Beaufort...T_T

1 comment:

dwatyKNY said...

sia pun rindu mau balik kampung di kk