Tuesday, April 19, 2011

Shawl Satin Nur Kasih dari Sumandak Shawls

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Hehehe...actually aku mo post sal ni dari minggu2 yang lalu lagi tapi tu la mood entah ke mana...masih lagi demam project tu kan wakakaka...

Saja jak mo bagitau kamurang...hari tu, lepas siap sesi photoshoot haritu dak Amy tu ada bawak beberapa shawls...dia suruh kami pilih which one yang kami suka la...time tu ada lebih kurang 5 or 6 helai shawls...tapi aku sangat tertarik dengan shawl satin tu...warna cream + coklat...coklat is my peberet kaler ft peberet makanan hehehe...so aku amik la tu...Amy cakap nama shawl tu Shawl Nur Kasih...

(Cantik kan...~(^,^)~...)

Sori la gambar kurang menarik sebabnya hari ni aku jaga kaunter...komputer di kaunter ni old skul punya...xda software edit2 gambar ni...paling2 pun ada PAINT...so aku gabungkan jak la gambar tu dengan watermark hadiah dari Cik Sizuka...sepatutnya watermark tu transparent tapi xpa...yang penting aku tetap chomel...ahakz...(mata ke atas, tangan ke dada hahaha)

Di bawah ni gambar aku pakai shawl tu minggu lalu...sampaikan ada kawan satu opis cakap aku cam bunga tulip wakakaka...tapi terus terang la kan...aku mengambil masa hampir 30 minit untuk lilit2 shawl ni di kepala...kamu tengok la sendiri hasilnya...

(wakakaka muka x boleh belaaahhh)

What say you???hahaha...shawl tu memang nice...thank you AMY!!!...mmuuaahhxx...=)

Pssst : sapa yang mo beli shawl dari Amy (Sumandak Shawls) boleh KLIK SINI...

No comments: