Monday, April 18, 2011

My 1st Project - Crossover Project with Sumandak Shawls (Part 4)

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Hambik kau...tadi cakap xda mood mo update blog segala bagai...rasa bersalah la hapa la...tengok sekarang 3 entri aku buat untuk hari ni jak...toing!!!

Nah...ini gambar2 project yang dibidik dan diedit oleh photoG iaitu Mas aka Kotak Hitam...kalo mau add or usha2 beliau, bleh la tengok di sidebar sebelah kiri tu...ada aku simpan link untuk semua yang terlibat dalam project aku ni hehehe...

Ba kamurang sutsi mata la tengok gambar2 gojes ni suma...


* * *


* * *


* * *


* * *


* * *


* * *


* * *


* * *


* * *


* * *


* * *


* * *


* * *

(PhotoG + editing : Kotak Hitam,
Wardrobe : Amy (Sumandak Shawls) + Allumis Collection,
Make-up : me,
Location : Panggung Wayang lama di Tanah Merah,
Joker : Mr. AIL...hahaha)
Tema : Wild...rawr!!!

Hehehe...ni last edition of my project punya entri...actually banyak gambar lagi tapi kena tunggu Sabtuday minggu ni...jumpa dengan Kotak Hitam untuk amik CD gambar2 yang raw haritu and gambar2 yang sudah diedit...mungkin aku akan upload sikit2 di blog ni...tapi kalo kamurang busan tengok gambar2 tu bagitau aku jadi aku x publish...nanti jadi syok sendiri plak i...(mata ke atas, tangan ke dada) hahaha...

Pssst : melapar tapi xda mood mo makan...(cheh lagi2 xda mood...busan!!!)

2 comments:

elnino de moona said...

mmg smart2.. tadi pun tgk gmbr2 d blog sumandakshawls..:) btw kotak hitam a.k.a mas aku igtkan dulu laki.. rupanya pompuan.. hihi.. sory kak mas..

oya sy tag kamu d sni..jum join

http://moonrahdin.blogspot.com/2011/04/ruby-dress-giveaway.html

Nor Adzwaty Rokkafella said...

moon : hehehe mula2 aku pun igt dia tu lelaki hehehe