Monday, April 18, 2011

hehe...Ana Raffali cakap aku lagi chomel dari Marsha...~(^,^)~

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Ok...ini kali la hahaha...entri paling mintakpuji dari aku...actually pagi tadi time aku buka blog aku memang perasan ada komen dari Cik Ana Raffali ni...tapi oleh kerna aku xda mood dari pagi tadi sampai la sekarang ni aku malas la mo wat entri sal ni...tapi tadi bila aku sudah bikin satu quick entri tetiba la pulak datang semangat entah dari mana meruap2 suh aku buat satu lagi entri hahaha...mintakpuji berabiz!!!

Kamurang mo tengok apa dia komen???jejejejeng...hahaha...

(kelik gambar untuk kasi besar mata)

What say you???Anyway aku sekarang ni senyum2 kambing...tapi kalo kambing nampak cara aku senyum mesti kambing pun muntah berkati2 3 hari 3 malam non-stop wakakaka...huduh sungguh kambing itu...erk...wakakaka...semuanya pun berpunca dari ENTRI INI dan INI wakakaka...ok kepada peminat2 Ana Raffali boleh KELIK SINI untuk ke blog beliau...follow jangan x follow...

Pssst : mergen!!!

1 comment:

sahidzan said...

oh ana raffali. i le biu. kehkehkeh!