Tuesday, April 19, 2011

Header baru yawww!!!

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Semalam aku bertungkus lumus membikin header baru untuk blog aku ni...tapiii aku macam sayang plak dengan header lama ni...adeh...sebelum aku tampal header baru tu aku bagi tengok dulu la...aku mo minta pendapat kamurang...patut ka aku tukar header or stick dengan header lama or buat lagi satu yang baru???


Selain tu di sini jugak aku wat pengumuman...aku sudah ada blog baru...nama blog aku tu Nor Adzwaty Rokkafella Contest...haaa...sudah terang lagi bersuluh...kompom la blog tu untuk contest & giveaway jak...untuk segmen aku masih guna blog ini...sebabnya aku ni gila join contest tapi x pernahnya menang pulak tu kan...tapi x pa...lagipun kurang la sudah kesemakan blog ni...entri bercampur baur sudah...hehehe...so itu la tujuannya...

Dan lagi satu kalo kamurang perasan aku sudah buang cewek chomel serba oren yang salu lepak di blog aku...dia salu duk di sebelah kiri tu...sebabnya aku rasa cam terlalu banyak widget la blog aku ni...cam berat sudah ku rasa...

Eh ada lagi...kalo kamurang perasan jugak la kan...tu pun kalo kamu rajin tengok blog pelik milik aku ni...di sidebar sebelah kiri tu aku ada simpan link untuk ke blog aku yang satu tu...so sapa2 yang mo join contest lepas ni boleh la cek2 blog aku yang satu tu...manatau kamurang kepingin mo join plak kan...lepas tu di bawah tu gambar2 banner GA/contest yang aku join pun sudah xda...aku kasi pindah gi blog baru...yang tinggal cuma awards/gift saja...

Kesimpulannya, hari ni aku rasa aku banyak buat entri kan wakakaka...

Pssst : berminat mo join GA dari Aimi...KLIK SINI untuk maklumat lanjut yawww!!!

2 comments:

elnino de moona said...

header baru ini comel.. aku suka warna2 ceria itu..:) tp apsal ada airmata?..hehe

Nor Adzwaty Rokkafella said...

moon : airmata tu hasil dari penat lelah membikin header guna Photoscape...penat wooo...sakit leher sakit kepala memikir...tapi last2 siap jugak...lagi satu mo kasi hi-lite yg aku ni a freak ahahaha...