Thursday, March 24, 2011

Sesi ceramah dengan student SMK. Elopura 2

"Selamat pagi murid2...selamat pagi cikgu...eh...salah...bukan cikgu la...hahaha..."

Hahaha...best la tadi time buat sesi ceramah kerjaya dengan student form 5 & form 6...masa mula2 sampai aku tengok bebudak ni cam xda semangat...ya la sapa yang mo dengar ceramah kan...aku dulu pun pernah jadik student...time orang bagi ceramah aku buat sketch dekat buku nota aku sambil pass2 dengan kawan...siap gelak ketawa secara rahsia lagi takut cikgu marah hahaha...tapi bebudak tu tadi ok...sporting dan memberi respon yang baik...tu pun sebab aku ugut dorang...aku cakap sapa yang berbual or tidur aku suruh menari chicken dance di depan hahaha...kejam x kejam...hahaha...

Aku ada tangkap gambar sedikit...dan selebihnya aku suruh salah sorang student untuk amik yang the rest...tapi tu la...gambar yang budak tu amik semuanya bergegar...mungkin budak tu ada vibrator dalam badan dia hehehe...apa2pun sila la tengok gambar budak2 comeyyy ni semua hehehe...

Gambar 1 : sebelum sesi ceramah bermula...student yang lain pun belum masuk lagi...

Gambar 2 : masih setup2 slide lagi ni...tapi tangan tu bukan tangan aku...tangan cikgu kaunseling...

Gambar 3 : budak yang ada dialog tu la yang aku suh tangkap gambar time aku tengah bagi ceramah...budak ni happening sangat...dan orang yang paling excited bila aku buka soalan kuiz...sebabnya aku ada bagi souvenir kepada 3 orang yang bertuah...

Gambar 4 : haaa...hambek kau...dorang berpose sakan dengan camera aku huhuhu...mujur gambar lain tu kurang memuaskan sebab banyak getaran...ada banyak lagi pose...siap dengan peace lagi tu hahaha...budak2 ni...

Gambar 5 : tu dia...ada yang sempat tidur & berbual...tapi bila aku cakap camni..."sapa mo menari chicken dance???" terus tegak balik hahaha...

Hahaha...aku masa ni terpaksa menahan ketawa menengok gelagat student2 ni...terus teringat zaman sekolah dulu...rindu la...tapi serius...budak2 ni memang sporting...mungkin sebab xmo menari chicken dance la tu kan hahaha...

Oh ya...jangan tekejut...kenapa dorang pakai baju warna kelabu???sebab dorang ni pelajar tingkatan 6...yang pakai baju kaler putih tu tingkatan 5...

Pssst : patut la aku marah2 hari ni...rupanya...jengjengjeng...hahaha...mujur la hari ni hari gaji semalaysia hehehe...

1 comment:

Siti Shahifah said...

hahaha...nice entri... tu yg pose tu aku la...yihhaa... ada juga muka ku...