Friday, March 18, 2011

Ok...this is awkward...Me VS Ana Raffali???

Hehehe...

Cam gempak siot jak punya tajuk...actually bukan la aku VS sangat dengan Ana Raffali tu...tapi semuanya bermula dari sini...

Hehehe...

Jadi aku mula la berfikir...aku???Ana Raffali???errr...apa2pun aku ada buat jugak la perbandingan hehehe...tengok jak la...

errr...part mana yang sama...pendapat kamurang???

Jadi kesimpulan yang aku dapat di sini ialah mesti si Dolly Lens aka Fifi rindu dengan aku sebab tu bila dia nampak Ana Raffali dia teringat aku...mungkin la hehehe...apa2pun pesanku kepada Puan Fifi...thanx for the pujian hehehe and jaga baby dalam perut tu ya...mesti berpantang...paling penting banyak minum air kelapa untuk dapat baby kulit putih cam aku hehehe...tu mamaku yang cakap la hehehe...

Tapi apa pulak pendapat kamurang tentang ini???

errr...

Kamu jawab sendiri la hehehe...(padahal aku perasan jak lebih wakakaka...)

Pssst : hari ni bleh berjimba sebab semua boss dah berangkat ke KK untuk Family Day JTKS...yay!!!

3 comments:

Sumandak Kinabalu said...

hahaahha...ada juga lah Ana Raffali sikit-sikit :)

Nor Adzwaty Rokkafella said...

mandak : ya ka???suspen ini tau hahaha...

Nor Adzwaty Rokkafella said...

bb : hahaha...perasan jak lebih baini...