Thursday, March 3, 2011

Entri khas untuk blog Downstar Channel

Ehemmm...

Seperti yang dijanjikan, hari ni aku buat entri khas untuk blog Downstar Channel yang mana tuan rumahnya ialah kawan sekampung aku dulu aka ex-schoolmate jugak yeeehaaa!!!Suzan dearie...brace yerself hehehe...saja jak wat gempak...

Sebelum aku buat entri ni aku siapkan semua laporan yang mo dihantar ke HQ, actually lewat sedikit...sebab kalo mo diikutkan sebelum 1hb kena hantar...tu peraturan baru tahun ni...so aku masih terbawa2 dengan tahun lalu punya rules di mana kena hantar laporan before 5hb setiap bulan...pastu aku download borang kursus pra perkahwinan...eits bukan untuk aku tapi untuk bestie aku hehehe...pastu aku hapdet papan iklan kekosongan jawatan...

So sekarang ni aku curi masa sikit jak (ceh! ya la tu sikit...padahal hari2 pun blogging x hengat dunia!!!) hahaha...oleh kerana hari ni juga hari speaking english punya day...maka aku campur2kan la BM dengan BI hahaha...rusak!

Back to the point...ni aku print screenkan blog Downstar Channel...

Nice jak kan...sweet...:)

Ceta sedikit sebanyak pasal member aku ni...aku kenal dia masa aku dan keluarga berpindah dari pondok polis kerukan tu ke barek polis daerah Kuala Penyu...so kami berjiran dengan kazen si Suzan ni...nama kazen dia tu si Janet @ Linda...so dari sana la kami kenal...pastu bila masuk sekolah menengah, tejumpa lagi la...masa tu si Suzan ni masuk kelas Amanah, kami panggil kelas arab sebab ada matapelajaran Bahasa Arab...aku plak masuk kelas Elit hehehe...

Dulu2 geng karas dia ni dorang si Lion, si Lily, si Norah & beberapa orang lagi la...tapi aku plak x lama di SMK. Kuala Penyu tu sebab time naik tingkatan 4 aku sudah berhijrah ke Sandakan...bye2 fren...:(

Tapi itu cerita lama...bila aku masuk tingkatan 6 rendah aku tejumpa balik sama amoi ni...tapi dia dengan bestfren aku Bibi Surianeh pindah gi KK la plak...so terputus hubungan lagi time tu...sekarang ni thanx to facebook sebab dapat jejak balik member2 lama...dan sekarang di dalam blog pulak...nice...

So...my words untuk Suzan...teruskan berblog...spread your wings & never give up...chayo2!!!Untuk readers...boleh la berkunjung ke blog Suzan dan follow la beliau...Klik sini untuk ke blog beliau...

Pssst : teringin plak mo wat my childhood story part 2...wuuu...

1 comment:

Nor Adzwaty Rokkafella said...

hahaha...aku masih igt lagi kamu kejakan sapa tu aku x igt la sapa tp time tu kita suma ada...di pagar SMKKP tu...masa tu kita masih tingkatan 1 tu...hahaha...