Thursday, March 31, 2011

Entri Berdarah

Assalamualaikum salam sejahtera kepada anda semua semoga bahagia!!!

Kemarin kan aku tulis entri sal darah...hari ni darah lagi...hehehe...lama2 jadi vampire suck la ne hahaha...doktor cakap kemarin aku mesti puasa semalam dari jam 12 tengahmalam sampai pagi...pastu datang ke klinik pakar untuk amik sampel darah sehingga 6 botol...

Tapi really sebenarnya sudah 8 botol durang amik darah ku...kemarin satu botol...pagi tadi time puasa 6 botol...lepas sudah amik darah tu kena suruh makan...lepas tu 2 jam kemudian kena naik lagi amik darah satu botol lepas makan...sudahnya jadi 8 botol semua...dah la kandungan hemoglobin dalam darah aku cuma 9.98 jak...kena amik darah lagi...makin la berkurang...T_T

Pagi tadi aku sampai di klinik pakar jam 8.30am...datang terus kena amik darah...nurse suruh makan...lagi 2 jam aku kena naik balik...kamurang mo tau apa aku buat dalam tempoh 2 jam tu???Haaa...tengok la gambar hehehe...

Gambar 1 : makanan untuk buka puasa hehehe...burger ft milo suam

Gambar 2 : lepas makan, duk lepak2 di taman di luar bangunan klinik pakar sambil dengar lagu sambil amik gambar...

Gambar 3

Gambar 4 : hah...cincin pun jadik..
.
Gambar 5

Gambar 6

Gambar 7 : siput B sedang beradu...lalalala...

Gambar 8 : muka keboringan...burghhh

Hehehe...x boleh blah kan hahaha...lepas 2 jam aku naik la balik...pastu kena amik darah...pastu balik ke opis hahaha...kencang...tapi ada satu benda yang aku suka bila gi klinik pakar tu...tengok ni...


Cantik kan hehehe...4 bulan ke depan aku akan datang balik ke sini untuk tau keputusan darah aku yang kena amik banyak2...tujuan dorang amik banyak2 tu sebab mo cek kromosom darah tu plus DNA aku...tu la amik masa 4 bulan...dorang hantar darah tu gi KL ya...so kamurang semua jangan risau...me orite jugak...:)

Pssst : selera makan makin menjadi-jadi plak lepas kena amik darah tu hehehe...

No comments: