Thursday, March 24, 2011

Aku memang begitu...

Ahemmm...

Tajuk entri kali ni aku amik lirik lagu dari artis yang aku adore iaitu Yuna...lirik lagu Gadis Semasa...hehehe...sapa x tengok Gadis Semasa Sunsilk di TV3 memang rugi hehehe...ok actually aku tertarik dengan entri Cik Epal yang vogue the vast dan chomel gebu cam aku jugak hehehe...

Tajuk entri tu style YUNA dikritik hebat ?? isu bertudung ?? tegur menegur ?? Aku ada jugak terbaca tentang hal ni di salah satu blog gossip tu...dan ada jugak terbaca post di twitter Yuna bila dia mention yang akaun tumblr dia sudah ditutup gara-gara perkara ini...aku pun ada follow tumblr Yuna jugak...

(Sumber gambar : Mr. Googly Woogly)

Dari sudut pandangan aku la...masing-masing ada cara masing-masing dan aku setuju dengan pandangan Cik Epal...mostly setuju...di dunia ni xda sapa yang sempurna...tegur-menegur x salah tapi jangan sampai jatuhkan air muka somebody...semua pun pernah buat kesilapan kan...

So...untuk Yuna...don't worry...we always adores you...apa yang baik jadikan tauladan yang buruk jadikan sempadan...me oso not perfect maaa...hahaha...GO GO YUNA!!!Ganbatte kudasai~~~

Pssst : tadi keadaan agak 'panas' di opis...sabar...

2 comments:

dwatyKNY said...

ingat nor tadi... hehehehe... yuna rupanya...hehehe

NIA said...

zmn skarang ni dh ada mcm2 org.yg penting kita tahu apa kita buat, dan pandai fikir samada benda tu betul atau salah:)