Tuesday, March 1, 2011

Aku akui egoku tinggi melangit

Hurmmm...

Tengahari tadi aku terserempak dengan someone yang dulunya very close to me...even sekarang pun tapi atas sebab2 tertentu ianya jadi renggang atau boleh dikatakan putus?Maybe la...but truly bukan aku yang mengambil keputusan untuk putuskan silatulrahim itu...sigh~~~

Aku pun x tau apa mo buat bila aku nampak dia dari kejauhan...hati ni kuat mo tegur dia but bila dia pun buat2 x nampak apa lagi yang aku boleh buat kan?Lepas tu mula la aku bercakap2 dalam hati, alah dia yang buat keputusan begitu, kenapa plak aku sibuk mo tegur dia? Ya ego aku yang mendorong aku berfikiran begitu...sampai la sekarang ni aku masih lagi teringat dengan kejadian tadi tu...

Aku sempat terfikir adakah dia nampak aku tadi? Atau aku ka yang buat2 x nampak dengan dia? Mesti kamurang bingung jugak kan...hehehe...

Apa2pun aku cuma dapat berdoa kebaikan untuk dia. Biarpun seringkali terbit rasa benci di hati bila mengenangkan kisah dulu yang membuatkan kami jadi renggang, aku cuba untuk positif biarpun selalunya mesti perkara yang negatif mendahului carta...

Pssst : migrain sebab telampau main Zombie!

No comments: