Wednesday, January 26, 2011

YAY!!!Got 2nd place...

Srrruuuttt...

Eheh...kedapatan menyiruk hingus hahaha...well badan aku kala ni masih suam2 kuku...pekala masih feneng2 lalat tapi semua tu cam terubat sekejap bila aku cek group SPL(Sandakan Photography Lover) tadi aku terserempak dengan sesuatu yang mengexcitednesslykan wahhh!!!Mo tau apa benda yang mengexcitednesslykan aku...cua cek di bawah ni jejejejeng...



Aku dapat no.2 dalam Cabaran SPL Minggu Ke-4 - Potrait...masih ingat aku pernah post entri pasal Cabaran SPL - Fotografi Minggu 4 - Potrait...[Klik Sini] for more info...aku ada submit beberapa gambar untuk participate CSPL tu...akhirnya ada jugak yang menyangkut walaupun tempat kedua but hey...ok apa kan...lagipun pesaing2 sangat hebat...ada yang pakai DSLR...aku cuma pertaruhkan gambar2 aku hasil dari rakaman handphone & my very humble compact...syukur alhamdulillah...thanx to the judge & thanx to the founder for creating this kind of challenge...

Ceh...cam ya a aw plak kan...macam la aku menang Grammy Awards hahaha...anyway aku tetap bertima kasih bebanyak kerana dari SPL aku dapat asah kemahiran aku walaupun aku bukan mahir...wuuu...

Aku tunjuk jugaklah tempat pertama dan tempat ketiga...


The Winner...memang cantik karya ni...hasil dari Mr. Jimi Awg Amit...

3rd place...karya Mr. Timmy P. Gorohom...ni pun nice...

Tahniah to all the winners & suma yang take part sebab gambar2 dorang yang lain tu pun superb2 belaka...membuatkan aku semakin excitednessly untuk menghantar karya2 mengikut tema yang disediakan...untuk minggu plak temanya adalah Available Lights...so aku akan cari gambar2 aku yang non-flash...wish me luck guyz!!!

Pssst : benci bila hidung tersumbat!!!

No comments: