Friday, January 28, 2011

Sabahan Bloggers Yang Howt!!!tsss...

Wuarghp...

Mood demam lagi...haish...tapi oleh kerna aku sudah ditag maka adalah harus untuk aku membikin entri ni yang dihoskan oleh Cik Yatie...sila klik nama beliau untuk usha2 blog beliau yang serba pink...

Ada beberapa syarat yang wajib patuh untuk segmen ni...baca ni hahaha...

1. mesti ada blog (wajib) + sila tgglkan address blog kamu sekali bah.
2. tolong bgtau ya dgn jelas yg kamu 'GirlY' atau 'BoY' bah. he²
3. mestilah datangnya dari sabah sahaja
4. buat entry 'sabahan bloggers yg hot!' kat blog korang dan jgn lupa link kan ke blog aku sama. senang sikit aku nak buat edisi siasat kat blog korang..he²
5. tiada tarikh tamat tempoh, sgt² di alu²kan for sabahan blogger

So aku teruskan dengan request dari owner blog...

1) Blog aku confirmlah...noradzwatyrokkafella.blogspot.com...actually aku ada satu blog lagi but itu untuk aku testing template hehehe...
2) Sudah terang lagi bersuluh bahawa aku adalah seorang wanita chewah...aku belum ready lagi untuk wat pelestik sejeri untuk tukar jantina hahaha...
3) Op koz aku anak jati Sabah...bulih ba kalo ko hahaha...

Untuk request yang ke-4 & ke-5 kompom la aku akan linkkan ke blog beliau...thanx Cik Yatie kerana buat segmen ni...

Pssst : kepala masih pening2 lalat...untuk itu abaikan text ucapanku yang agak lari ke laut...hahaha...

No comments: