Monday, January 31, 2011

Perubahan di dalam blogku ngehehehe...

Ahemmm...

Tadi dalam sibuk semua orang cerita sal bencana banjir yang melanda Sandakan baru2 ni aku pun terikut la jugak bercerita...xmo kalah kan...ya la ikut kawan seopis yang tinggal dalam satu kawasan perumahan dekat rumah sewa aku tu tingkat bawah bangunan pun naik air...mujur rumah aku up sikit...cuma air masuk dari tingkap dapur gara2 hujan lebat ditambah lagi dengan angin kencang...terasa cam dapur aku ada kolam renang mini plak hahaha...merepek!!!

Dalam aku sibuk menyampuk tu sempat la jugak tangan ni gatal2 tekan mouse untuk browse update blog2 lain yang ada dalam list hehehe...so aku ternampak satu blog tutorial by Siti Hajar (sila klik nama beliau untuk belajar ya)...

So aku dah buat save energy mode + hide shoutbox + sticky note hehehe...then aku da tampal gambar2 Giveaway Contest yang aku da join + awards yang aku dapat...(baru dapat dua sudah mo heboh...chait!!!)...

Apa2pun credits to Siti Hajar kerana dari tutorial beliau aku berjaya bikin beberapa perubahan...so untuk belajar lagi pi la jenguk2 blog beliau...chomel macam aku jugak ya a aw!!!

Pssst : mood bermengantukan selepas membedal mee mamak + pepsi + 2 biji limau mandarin...

3 comments:

Sumandak Kinabalu said...

Lawa rumah baru :)
Loading OK, tiada masalah. Tu header anytime boleh tukar bah tu...

Nor Adzwaty Rokkafella said...

hehehe...bulum ada idea ba cemana mo tukar header...anyway thanx mandak...:)

Anonymous said...

Ya, mungkin karena itu