Monday, January 31, 2011

Giveaway 1001 Followers Mah@mahu

Lalala...

Aku sekarang ni macam dilanda demam GA plak kan...malar ikut GA hahaha...tapi untuk support GA contest untuk abang Mah@mahu ni aku join jugak la...(bajet jek lebih sebab aku pernah dapat hadiah dari beliau sempena menjawab servay di blog beliau tahun lalu hehehe)...


Untuk join GA ni kena la ada syarat2 yang harus dan wajib dipatuhi hehehe...jom usha di bawah ni...

1) Mesti mempunyai blog dan juga Warganegara Malaysia yang beralamat di Malaysia lah...
2) Wajib mem'follow' blog Pengiklanan ini & blog Aizoul selaku sponser hadiah untuk GA...
3) Mesti membuat satu entry khas bertajuk " Giveaway 1001 Followers Mah@mahu ". Dalam entry mesti kena cerita mengenai blog Mah@mahu tak kisah lah korang nak cite apa janji ada cerita dan juga sedikit cerita tentang blog Aizoul selaku sponser juga ok...~ update kalau boleh korang cari persamaan 2 blog ni lagi best...
4) Mesti letakkan banner yg dicipta khas kat atas tu di dlam entry korang. Juga letakkan didalam blog di mana2 sudut tak kisah sidebar ker, bawah ker atas ke tak kisah janji ada...
5) Mesti semua banner tadi di linkkan terus ke entry GA ni (akan di semak)...
6) Dan terakhir mesti tinggalkan link, id follower dan juga email korang disini ok...

Itu sahaja mudah bukan. Yg utama pemenang akan dinilai daripada syarat no 3 iaitu cerita paling menarik dan juga paling kreatif. 5 Pemenang akan dipilih oleh kesemua blog sponser. So tunggu apa lagi buat mulai sekarang. Tempoh GA dari 12 Januari 2011 - 12 Februari 2011 lama untuk memudahkan korang memikirkan entry paling kreatif untuk GA ini.

Pasti korang ternanti2kan hadiah, so ada 5 pemenang dan hadiah2nya adalah :
Tempat pertama : Wang tunai + barangan
Tempat kedua : Wang tunai + barangan
Tempat ketiga : Wang tunai + barangan
2 hadiah saguhati : Barangan

Detail hadiah akan di update dari masa kesemasa. Untuk sebarang pertanyaan boleh la comment di blog ini dan Mah@mahu. Selamat mencuba...

Penaja utama

* * *

Fuhhh jenuh jari jemari menaip semula syarat2 tu ehehe...tapi untuk dapat hadiah aku sanggup lakukan apa saja wahahahahahahaha...erk...terketawa evil sekejap...

Ok...untuk syarat yang 1st & 2nd tu sumanya dah checked...dari pengamatan 4 mata dengan kekuatan degree kanan 175 + degree kiri 350 aku cuba kurik2 info mengenai encik Mah@mahu & encik Aizoul...dan bila aku auto switch kan fokus kepada super macro rupanya dorang ni datang dari negeri yang sama iaitu Pahang...dan aku rasa dorang ni housemate...mungkin aku salah fokus tapi dari entri yang bertajuk Makan-Makan Cari Jalan Ehhh... ada satu gambar bro tu cam muka encik Aizoul...kalo salah mintak mahap ya...:)...dan op koz persamaan kedua2nya ialah mereka ni LELAKI hehehe...

Untuk encik Mah@mahu...selama aku follow blog dia...aku dapati memang banyak info2 menarik yang beliau postkan...tentang kesihatan, tentang isu2 semasa dan banyak lagi...hurm...untuk encik Aizoul plak banyak gambar2 menarik yang beliau post dalam blognya...errr rasanya tu jak la yang aku sempat fokus sebab selalu jugak la aku curi2 post entri di opis ni ngehehehe...

Dannn untuk syarat yang seterusnya pun kira beres hehehe...siap!!!

Pssst : kalo xdapat hadiah pun xpa...janji aku maintain chomel hahaha...

4 comments:

Sabahan Bloggers Club said...

GA lagi ke?
Semoga menang GA. Good Luck.

Regards:
lunaticg
via Sabahan Bloggers Club.

Nor Adzwaty Rokkafella said...

thanx...hehehe...xmenang pun xpa...:)

Pengiklanan said...

Wahh panjang nyer entry untuk contest ni.. good luck dan semak lulus...

Nor Adzwaty Rokkafella said...

@ pengiklanan : thnx...hehehe...