Friday, January 28, 2011

Dreams’ 2011 Miss Photogenic Contest featuring my cuzzy Steng Julizah

Ya a awww!!!

Ya...kazen aku StengJulizah ada join contest Dreams 2011 Miss Photogenic Contest...so aku buat entri ni khas untuk support my kazen yang howt ni...tsss...


So ini la gambar yang dipertaruhkan...as contestant yang ke-54 hehehe...so cara2 untuk vote senang jak...kamurang pi page Dreams Photography & Bridal di facebook...like page tu...then gi tengok dalam album Dreams’ 2011 Miss Photogenic Contest pastu kamurang like la contestant no.54...senang kan...

So kepada yang mo vote tu...bleh la vote...or yang mo vote contestant lain pun no hal...aku support cuzzy la of koz...di bawah ni aku featured jugak la blog + fb beliau...sapa2 yang mo kenal2 tu dipersilakan...but kalo mo ngorat memang x boleh la sebab kazen aku dah married ehehehe...


fb aku???ahahaha...klik jak yang di sidebar tu ehehehe...

Pssst : hehehe...rasa2 muka aku boleh pakai ka untuk Miss Photogenic tu???definately not!!!

* * *

Update hehehe...


Ni gambar aku cilok dari fb Kak Nora Jane...ni gambar aku dengan cuzzy di KK tahun 2009 hahaha...begambar time matahari terpacak atas kepala...tapi tatap maintain cute hahaha...