Monday, January 31, 2011

Day 13, 14 & 15 hehehe...

Ngeee...

Aku suka sangat buat 30 Days Challenge ni satu kali round...tapi ada alasannya...sebab beberapa harini hujan tanpa henti dan aku plak hanya guna broadband maka line adalah sangat mustahil dapat berfungsi dengan cemerlang tika dan saat ini...wahhh...

Ba...aku teruskan la task tiga hari yang tersangkut...

Day 13- a letter to someone who has hurt you recently.

Urmmm...rasanya xda la orang yang buat aku sakit hati recently hehehe...cemana mo wat surat arrr...posto2...so conclusionnya...xda la orang yang buat aku sakit hati sangat...aku yang buat orang sakit hati adalah hahaha...sorry...

Day 14- a picture of you and your family.

Ngaum...yang ni lagi haru...uuu...dulu aku memang ada simpan banyak gambar aku & family but bila laptop aku kena virus & kena format...kena2 lagi x sempat save itu ini...maka airmata darah jak la yang kuar...semua gambar2 yang precious HILANG!!!WTH!!!T_T...sedihhhh...yang ada pun mana yang aku sempat upload di fb...tu pun sikit jak...cuma sedihnya!!!

Ini saja la wajah permata hati yang sempat aku save...T_T

(My mom + dad...yang dengan my mom anak bongsu kakak yang sulung...Wawa namanya...yang dengan my dad tu anak kakak yang no.3...Putri)

Argh!!!Cam mo balik kampung plak untuk buli 2 orang budak kecik ni hahaha...

Day 15- put your ipod on shuffle : first 10 song that play.

1) What Am I To You - Norah Jones
2) How Deep Is Your Love - Bee Gees
3) Cinta Sempurna - Yuna
4) Bila Cinta (OST Lagenda Budak Setan) - Fili
5) Bitter Heart - Zee Avi
6) Teruskanlah - Agnes Monica
7) That Thing You Do - The Wonders
8) La La Land - Demi Lovato
9) Don't Forget - Demi Lovato
10) Don't Know Why - Norah Jones

Pssst : Best plak wat entri secara berangkai ni kan...hehehe...

No comments: