Saturday, January 22, 2011

Day 06 - favorite super hero and why?

Selamat malam...

Hahaha...buang tebiat wat entri memalam2 buta hahaha...actually baru jak lepas maghrib...jap lagi isyak...hehehe...

Ok task 4 today is Day 06 - favorite super hero & why???emmm...dulu2 feveret hero aku is of koz la superman hehehe...sudah la ensem...macho lagi gitu...ahakz!!!bluwerk...jaman sekarang ni lagi la belambak ceta2 super hero...fuhhh...tapiii...aku suka super hero yang girls hehehe...sorry guys...aku bukan lesbo tapi aku suka girls yang ada cita2 selamatkan dunia macam Kim possible tu haaa...dulu2 aku suka Sailormoon...now aku suka Kim...kenapa Kim???Suka hati aku la ahahaha...

Jadi sapa2 yang mo tau Kim ni sapa tengok la Disney Channel...hahaha...

pssst : biarpun tahun ni aku bakal berumur 26 tahun tapi aku masih taik katun hahaha...tettt!!!

No comments: