Tuesday, December 28, 2010

Yay!!!Kak Hetty dah kawin...lalala...

Aku plak yang terlebih excitednessly...wahhh!!!

Ok...aku akui agak lama jugak aku sepi...ada la dalam 2,3 hari sepi dari berblogging...bukan apa...kering idea plak...hahaha...tapiii...sekarang aku mo cerita pasal wedding day kak Hetty Tursalina...senior aku masa di SMK. Perempuan & rakan sekerja aku semasa kami menjadi Pembantu Tadbir Sambilan di Jabatan Tenaga Kerja di bawah program National Employment Return 2007 haaa...

So...tarikh persandingan tu 25 Disember yang lalu...time Hari Natal...so...aku dengan my laling, Encik Azrul Iskandar Lee & my bestie Kichie pegi secara bertrio ke rumah pengantin perempuan di Taman Merpati...sebelum tu maaf diucapkan kepada adik Fifi Farini Ghaffar kerana tidak dapat hadir ke majlis persandingan beliau kerana jatuh pada tarikh yang sama dan lokasi plak berlainan...

So...aku ada snap beberapa gambar...memang x banyak sebab time tu pengantin mo bertolak ke lokasi outdoor photoshoot...malangnya nasibku...aku ada ternampak juga abang Yusof Samsudin dalam group photoG tu...x sempat tegur sebab time tu dia tengah rancak berbual dengan kawan-kawan dia...masa amik gambar kak Hetty ni pun alahai susahnya...kerana terlalu ramai orang berebut2 mo amik gambar pengantin...dua orang photoG, aku, yang lain2 lagi...pastu susah mo dapat angle yang menarik sebab di belakang tu ramai makcik2 dan jemputan lain menyaksikan pengantin di atas pelamin...terpaksa la aku..."errr...sorry dik...boleh ke belakang sikit...mo amik gambar ni..."...adeh...

Ni la beberapa shot yang aku dapat...sangat la tidak puashati kerana tidak dapat shot yang menarik...apa2pun enjoy jak la k...

Khidir & Hetty Tursalina


* * *


* * *


* * *


* * *

Ok yang b awah ni aku edit sikit2 la kasi nampak variasi hehehe...



* * *


* * *


* * *


* * *


* * *


* * *


Itu saja la yang dapat aku kongsikan bersama...sebenarnya masih sangat kecewa kerana kekurangan gambar2 yang menarik...apa bleh buat...sapa suruh aku datang lambat...

Pssst : credit to Photoscape + PhotoShine...sangat like dua software ni huuu...~(^,^)~

3 comments:

Sumandak Kinabalu said...

Semoga berbahagia hingga anak cucu...
Ntah bila lah dapat kawin nie...huhu

Nor Adzwaty Rokkafella said...

mandak : hehehe...kalo ada jodoh x ke mana baitu...hehehe...

Unknown said...

thanks 4 the posting.... smga dimurakan rezki n shat slalu.....