Thursday, December 16, 2010

Tag

Hahaha...sibuk jak aku ni kan....

Ok...post tentang tag ni aku dapat dari blogger Suka Hati Sya...dia cakap kalo sudah baca tag dalam post dia tu, kena jugak post pasal tag...biarpun dia x mention nama...So...aku pun sibuk jugak la mo buat tag ni hehehe...


So..here we go!!!

Date Of Birth

09091985

Biography

25 tahun
Kerja sebagai Pembantu Perhubungan Perusahaan
(sila browse SPA untuk cari nama jawatan ni)
Anak ke-4 dari 5 beradik

Place Of Birth

Kuala Penyu, Sabah

Birth Name

Norazwati...hehehe...

Gender

Femalicious

Fun Facts

Aku suka ketawa...
Suka mencari kelucuan tambah2 lagi bila bersama bestie aku, Kichie
Kadang2 cam bengong kalo sudah banyak benda kena ingat...
Suka cakap sendiri2 tapi bukan gila ok...
Cakap tunggang terbalik...BM failed hahaha...

Awards

Baru dapat satu award dari @hatitupai

Filmography

Suka filem komedi...
Cintan-cintun...
Seram...
Adventure...
Fantasy...

Nick Name

Banyak...
Dulu masa sekolah rendah kena panggil Nora...
Naik tingkatan kena gelar Kepala Besar...
Masa kerja di Petronas dulu Boss panggil Mia...
Member2 panggil Nor...
Orang2 di office panggil Waty sebab ramai yang bernama Nor dalam office ni...
Member2 Group Sandakan Photography Lover panggil Rokka...

Quotes

Jadi ko berabiz???

Official Site

Blog
Facebook
Twitter
Myspace

Tag

Ok...dah habes menjawab soklan...so...sapa2 yang baca entri ni pun mesti dan wajib untuk mentag diri-sendiri k...hahaha...fair & square...

Pssst : Mo kuar lunch...daaa...

1 comment:

chenta said...

syabas kerana dah buat tag tu...thanks darl! ^_^