Thursday, December 16, 2010

Sandakan Photography Lover

OMG!!!hahahaha...

Ok...kalini aku mo bercerita mengenai group Sandakan Photography Lover di Facebook ni. Ahli-ahlinya terdiri daripada pelbagai kumpulan penggemar fotografi. Bermula dari gadget sekecil kamera handphone, kamera compact sehinggalah ke DSLR.

Kenapa aku join group ni???Sebab aku minat fotografi dan aku suka tangkap gambar...Mula2 aku ternampak group ni dalam Facebook...aku sudah jatuh hati kerana hasil kerja tangan dorang ni memang superb wa cakap lu haaa...

Ni ada gambar group yang diambil semasa kitorang buat exhibition sempena event Jom Klik!Klik! Indahnya Sandakan yang diadakan 24 Oktober yang lalu. Sudah lama berlalu tapi baru harini tergerak hati untuk buat entri pasal ni...


Nama2 ahli dari No.1 - No.15 :-

9) Aku laaa hehehe...
10) Kotak Hitam aka Mas (Pengasas group)

So dorang semua2 ni kecuali aku adalah pengguna DSLR...aku pengguna kamera handphone SonyEricsson W508 dan kamera compact Olympus fe-46...ada jugak member lain yang guna kamera handphone tapi tiada dalam gambar ni...kalo mo tau lebih lanjut browse la member lain dalam group SPL tu hehehe...

So...ini la gadget aku untuk mengambik gambar...biarpun hanya kamera handphone & kamera compact tapi aku sayang sangat dengan dua benda ni yang wajib dibawa ke mana2 setiap hari...


SonyEricsson W508
Sumber : Google


Olympus fe-46
Sumber : Google

Haaa...ni la gadget yang aku pakai selama ini untuk berkarya dalam setiap gambar2 yang aku snap...[Klik sini] untuk view post aku tentang gambar2 yang aku capture...selain tu kamurang bleh la juga add aku di FB untuk view the rest of my pictures...kalo mo view di Flickr pun bleh...[Klik sini]

Ada juga dikalangan member SPL ni yang ada blog...sila la usha2 kalo ada masa k...

Kotak Hitam

Shary Rudarf

Napie D Luffy

Ahmad Abdullah

Pssst : bila bersama dorang diri ini terasa kerdil...tapi kerana minat aku tetap ingin bersama dorang hehehe...

1 comment:

elnino de moona said...

saya kenal sebahagian dr mereka2 dlm gmbr tuh..
ada rakan sejawatan, ada bekas classmate.. :)