Friday, December 10, 2010

Penururan

Fuhhh...

Kemarin aku pi hospital pakar untuk review balik dengan doktor untuk mengetahui dengan lebih lanjut perkembangan mengenai sakit yang aku alami. So...macam biasalah prosedur...kena amik tekanan darah, kena amik sampel darah, kena amik ukuran tinggi dan berat badan...nyatanya ketinggian aku memang tiada penambahan...tetap jugak pindik2 tagap bilang orang Sabah...hahaha...tapi berat badan aku turun lebih kurang hampir 3kg la...wuuu...tapi member sekerja aku cakap aku makin gemok...lalala...(bukan gemok tapi montel hahaha...)

Overall, doktor cakap...setakat ini masih ok tapi bila-bila masa sakit tu datang balik kena cepat-cepat datang untuk dapatkan rawatan. Doktor tu mo bagi aku MC 2 hari la kononnya...sekaliii...surat MC habis daaa...dapat time slip jak la...(xda can mo bermalas2an...)

So...aku pun balik ke office dengan rasa sebal sebab xdapat MC hahaha...mengada2...baru jak MC 14 hari bebaru ni ada hati lagi mo MC hahaha...lama2 kena MC Hammer dengan boss aku hahaha...

Pssst : Tadi dapat lagi memo outstation esok ke Kinabatangan...Ahad plak gi Lahad Datu...wow!!!

No comments: