Wednesday, November 10, 2010

Yay!!!Aku Sangat Hepi!!!Burger ft Cappucino ft Apple

Hahahahahaha...akhirnya!!!

Aku berjaya dapatkan diriku tempat pertama bila aku berjaya membelikan diriku sebijik burger ayam + telur hahahaha...aku raparrr & aku raparrrkan burger...

Petang tadi lepas pulang dari opis aku nyinggah di Bandar Kim Fung pegi jumpa Encik ATM sebab mau cucuk duit hahaha...pastu aku gi pasar buah beli 5 ketul apple yang segar bugar macam aku hahaha...

Lepas beli apple aku nampak plak Cappucino hahaha...beli lagi...lama x minum Cappucino...$$$ ~(^,^)~

Lepas tu aku ternampak burger stall tuz aku teringat Crabby Patty Encik Spongebob Squarepants hahaha...Kecur air liur aku sampai meleleh time aku sedang menuju ke burger stall untuk menyerang Encik Penjual Burger dengan serangan orderku yang bertubi-tubi...

Bila order sudah siap aku cepat-cepat pulang rumah...sampai jak di rumah aku telan burger tu sekali dengan seketul apple bersama segelas Cappucino suma dalam satu nafas jak hahaha...sambil-sambil tu aku menonton ceta Chinta Chanduri...

Dasat kan aku...

Errr...oleh kerna camera aku low-batt aku upload kendian la menatang alah yang aku baru telan tadi tuh...burp!!!erk...Alhamdulillah...

X payah makan malam...kanyang my pewot!!!

* * *

Updated 11112010 : Miahahaha...camera aku sudah "fusscal" bilang kawan aku atau dalam erti kata lain "fusscal" bermaksud Full-charge hahaha...

So enjoy la gegambar makanan yang aku telan berabis semalam...

* * *


Sang apple...

* * *


Sang burger yang masih suci...

* * *


Sang burger yang marah...
Takot kena telan oleh aku...hahaha...sampai bedarah-darah mulut burger tu aku kejakan hahaha...(efek tu hanyalah rekaan semata-mata tidak berkaitan sama ada dengan yang hidup mahupun yang sudah aku telan)

* * *

Teka-teki kawan aku : Banyak-banyak burger, burger apa yang bleh wat kita gembira???
.
.
.
dan jawapannya ialah "Bergembira"

* * *

Pssst : Pas ni aku mo telan eskrem lak...nyum2x!!!

errr...cup Cappucino x dapat diupload sebab dia cakap dia sakit mau mati pastu buang dirinya di tong sampah rumahku...(aku pun berada di tempat kejadian...isk isk isk...)

No comments: