Monday, March 29, 2010

Atas Permintaanmu Rina...

Hahaha...aku minta maaf to my friend Rina...postku kebanyakkannya BI pulak kan???MY BAD!!!Well, baru-baru ni aku di uji lagi dan aku hampir tewas dalam ujian dari ALLAH SWT...hanya Tuhan saja yang tau perasaanku sekarang ni. Aku hanya fikir positif jak sekarang ni. Aku takut aku sakit balik. Baru-baru ni 4 hari berturut-turut aku x dapat tido malam gara-gara masalahku ni. Aku betul-betul buntu. Mujur ada someone yang bagi aku moral support. Actually, dia tu adalah salah seorang yang pernah berada di dalam sejarah hidupku. Dia telah membuat aku sedar dan membuka minda aku untuk berfikir luar dari kotak. Entahlah...apa yang aku alami ni mungkin balasan ke atas perbuatanku dulu. Aku tau aku bukanlah seorang perempuan yang boleh dilabel sebagai perempuan yang BAIK. Aku mengaku aku bukan seorang yang baik. AKU HANYA AKU. Banyak kelemahan, banyak kekurangan dan banyak kesalahan. Kadang-kadang aku fikir dunia ini kejam dengan aku tapi aku teringat tentang HUKUM KARMA @ KISAS. Mesti ada hikmah disebalik perkara yang berlaku dengan aku sekarang ni. Siapa yang tau kan???

No comments: